Suzuki GSX-S 1000 KATANA
Feel the Edge.
Nasedněte a řezejte zatáčky jako legendární meč, podle kterého nese motocykl své jméno KATANA. Unikátní konstrukce vám umožní výbornou ovladatelnost a optimální výkon, díky kterému si maximálně užijete vaši jízdu i se spolujezdcem. Proto se jedná o ideální motocykl na delší cesty a zážitky. Podívejte se na technické parametry a podrobný popis Suzuki KATANA.
Kategorie: | Suzuki |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Technické parametry
Typ motoru: čtyřdobý kapalinou chlazený řadový čtyřválec, DOHC
Zdvihový objem: 999 cm3
Vrtání x zdvih: 73,4x59,0 mm
Max. výkon (kW/PS): 110/150 při 10 000 min-1
Max. kroutící moment: 108 Nm při 9 500 min-1
Spouštěč: elektrický
Objem nádrže: 12 l
Převodovka/sek.převod: 6 rychlostí / řetěz
Rozměry délka/šířka/výška: 2130/835/1110 mm
Rozvor: 1 460 mm
Světlá výška: 140 mm
Výška sedla: 825 mm
Pohotovostní hmotnost: 215 kg
Odpružení předního kola: Teleskopická vidlice, vinutá pružina, olejový tlumič
Odpružení zadního kola: Kyvná vidlice s centrální pružící a tlumící jednotkou, vinutá pružina, olejový tlumič
Brzdy přední: kotoučová, dvojitá, (ABS)
Brzdy zadní: kotoučová ABS
Pneumatiky přední: 120/70 ZR17 M/C 58W, bezdušová
Pneumatiky zadní: 190/50 ZR17 M/C 73W, bezdušová
Homoogace: EURO 4
Řidičský průkaz: A
Další výbava:
ABS, kontrola trakce, palubní počítač, Low RPM assist, Easy start, Euro4, Immobilizer System, SCEM, SET-A, SDTV digitální systém vstřikování paliva
Motor s dlouhým zdvihem 999 ccm
Motor se vyznačuje konstrukcí s dlouhým zdvihem 59,0 mm a vrtáním 73,4 mma disponuje širokým rozsahem výkonu v celém rozsahu otáček. Produkuje 110 kW (150 k) při 10 000 ot/min. se 108 Nm točivého momentu při 9 500 ot/min. Výkon se přenáší prostřednictvím spojky omezující zpětný moment. Nejmodernější technologie poskytuje maximální účinnost a v kombinaci s optimalizovaným zvukem výfuku se stává každá jízda naprosto vzrušujícím zážitkem.
Dvoubarevné sedadlo
Černošedé dvoubarevné stupňovité sedlo zvýrazňuje elegantní profil KATANY a zároveň zajišťuje pohodlnou jízdní pozici pro jezdce. Prioritou je rovněž komfort spolujezdce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.