Suzuki V-Strom 1050 DE
Jakýkoliv terén. Jakýkoliv horizont. Jakékoliv dobrodružství.
Je odolný, výkonný, hbitý a snadno ovladatelný. Je připraven vás dovézt, kamkoli budete chtít, kamkoli vás cesta zavede. Zažijte radost z bezstarostného cestování a objevování. Nezáleží na tom, kam nebo jak daleko vás cesta zavede.
Kategorie: | Suzuki |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Technické parametry
Objem motoru: 1037 cm3
Objem nádrže: 20 l
Výkon: 106 HP
Max. kroutící moment: 101 Nm
Pohotovostní hmotnost: 242 kg
Výška sedadla: 865 mm
Typ motoru: Čtyřdobý, kapalinou chlazený dvouválec do V (90°), DOHC
Spotřeba paliva*: 4.9 l / 100 km
Emise CO2*: 115 g / km
Vrtání x Zdvih: 100 mm x 66 mm
Převodovka: 6 rychlostí / řetěz
Výkon motoru: 106 PS (79 kW) / 8 500 min-1
Max. kroutící moment: 100 Nm / 6 000 min-1
Celková délka: 2 265 mm
Celková šířka: 870 mm
Celková výška: 1 515 mm
Rozvor: 1 555 mm
Světlá výška: 165 mm
Přední pérování: Teleskopická vidlice upside-down, vinutá pružina, olejový tlumič
Zadní pérování: Kyvná vidlice s centrální jednotkou, vinutá pružina, olejový tlumič
Přední brzdy: Kotoučová, dvojitá
Zadní brzdy: Kotoučová
Přední pneumatika: 110/80R19M/C 59V, bezdušová
Zadní pneumatika: 150/70R17M/C 69V, bezdušová
Homologace: Euro 5
Řidičský průkaz: A
Další výbava:
ABS, režimy ABS, Euro5, Imobilizer systém, Easy start, SCAS, Low RPM Assist, SCEM, Ride by Wire, SDMS, TCS protiprokluzový systém, systém kontroly trakce, tempomat, LDCS, asistent sjíždění svahů, asistent rozjezdu do kopce
Režimy ABS
Tento systém umožňuje jezdci výběr jednoho ze dvou režimů stupně zásahu ABS. V režimu 1 systém zasahuje minimálně. V režimu 2 je zásah větší než v režimu 1.
Suzuki Clutch Assist System
Suzuki Clutch Assist System (SCAS) - spojka s antihopingovým účinkem. Při podřazování omezuje systém SCAS brzdný účinek motoru a pomáhá tak k výrazně lepší kontrole motocyklu při brzdění a odřazování dolů. Vačky uvnitř spojkového mechanismu tlačí při zpomalování proti přítlačnému talíři, tím snižují přítlak spojkových lamel a umožňují kontrolovaný prokluz spojky.
Motion Track Brake System
Pokročilý systém kontroly trakce Suzuki - Motion Track TCS, umožňuje jezdci zvolit různé stupně zásahu systému v závislosti na jízdních podmínkách na silnici nebo závodním okruhu a rovněž podle jeho osobních preferencí a zkušeností. Systém Motion Track TCS průběžně monitoruje otáčky předního a zadního kola, polohu škrtící klapky, polohu klikové hřídele, zařazený převodový stupeň a pohyb motocyklu. Na základě těchto informací sníží okamžitě výkon motoru, pokud je zjištěna nebo předpokládána ztráta akce. Výkon motoru je ovládaný změnou časování zapalování a změnou polohy škrtící klapky.
Tempomat
Tempomat udržuje nastavenou rychlost bez toho, aby jí jezdec musel regulovat pomocí plynové rukojeti. Tato funkce pomáhá snížit únavu jezdce při dlouhých cestách.
Řízení brzdného účinku v závislosti na zatížení
Tento systém podporuje optimální brzdění v závislosti na zatížení. Systém neustále zaznamenává změny ve zpomalení při brzdění prostřednictvím hydraulického tlaku tak, jak se zvyšuje nebo snižuje zatížení při jízdě se zátěží nebo se spolujezdcem.
Asistent sjíždění svahů
Tento systém neustále sleduje polohu motocyklu při jízdě ze svahu. V případě, že jezdec při jízdě z kopce použije páčku nebo pedál brzdy, elektronická řídící jednotka reguluje tlak v brzdovém systému tak, aby se předešlo nadzvednutí zadního kola.
Asistent rozjezdu do kopce
Při zastavení ve stoupajícím svahu a zabrzdění tento systém automaticky ovládá zadní brzdu po dobu 30 sekund, aby zabránil popojetí motocyklu vzad i když uvolní páčku/pedál brzdy. To jezdci umožní soustředit se na hladký rozjezd.
Výkonný motor V-twin
Čtyřtaktní motor Suzuki V-twin DOHC s objemem 1037 cm3 a úhlem rozevření válců 90 stupňů vyniká silným lineárním točivým momentem ve středním rozsahu otáček a unikátní charakteristikou v průběhu otáček, která maximalizuje výkon při vysokých otáčkách. Jeho charakteristický hukot a zvuk výfuku je také unikátní, ale téměř nepopsatelný. Jeho uspořádání do V umožňuje také štíhlejší konstrukci podvozku s nižším těžištěm, což přispívá ke hbitějšímu řízení a lepší ovladatelnosti.
Barevný informační sdružený přístroj
Motocykl V-Strom 1050/DE používá nový, na zakázku vyrobený 5palcový barevný multifunkční přístrojový panel TFT LCD s dobře čitelnými informačními displeji. Vysoce kvalitní displeje vás plně informují o všech systémech a nastaveních motocyklu a poskytují důležité informace o provozním stavu v reálném čase. Otáčkoměr plní dvojí funkci - programovatelný indikátor otáček, který bliká, když motor dosáhne nastavených otáček, a LCD displej přidává funkci, která umožňuje zobrazovat velké vyskakovací výstrahy a varování. Ruční nebo automatické nastavení přepínání denního (bílého) a nočního (černého) režimu zobrazení vám umožní maximalizovat viditelnost v jakoukoli hodinu a v jakékoliv jízdní situaci.
Port USB A/12V
Port USB zabudovaný v levé části multifunkčního přístrojového panelu umožňuje dobíjet váš chytrý telefon. Pod sedlem se nachází také 12V stejnosměrná zásuvka, kterou lze použít k nabíjení nebo napájení různých zařízení.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.