Neohodnoceno

Suzuki V-Strom 1050 DE

Jakýkoliv terén. Jakýkoliv horizont. Jakékoliv dobrodružství.

Je odolný, výkonný, hbitý a snadno ovladatelný. Je připraven vás dovézt, kamkoli budete chtít, kamkoli vás cesta zavede. Zažijte radost z bezstarostného cestování a objevování. Nezáleží na tom, kam nebo jak daleko vás cesta zavede.

Varianta
Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Kód: C4X2 B1T CK6 Zvolte variantu
Značka: Suzuki
359 900 Kč
Kategorie: Suzuki
Záruka: 2 roky

Technické parametry

Objem motoru: 1037 cm3

Objem nádrže: 20 l

Výkon: 106 HP

Max. kroutící moment: 101 Nm

Pohotovostní hmotnost: 242 kg

Výška sedadla: 865 mm

Typ motoru: Čtyřdobý, kapalinou chlazený dvouválec do V (90°), DOHC

Spotřeba paliva*: 4.9 l / 100 km

Emise CO2*: 115 g / km

Vrtání x Zdvih: 100 mm x 66 mm

Převodovka: 6 rychlostí / řetěz

Výkon motoru: 106 PS (79 kW) / 8 500 min-1

Max. kroutící moment: 100 Nm / 6 000 min-1

Celková délka: 2 265 mm

Celková šířka: 870 mm

Celková výška: 1 515 mm

Rozvor: 1 555 mm

Světlá výška: 165 mm

Přední pérování: Teleskopická vidlice upside-down, vinutá pružina, olejový tlumič

Zadní pérování: Kyvná vidlice s centrální jednotkou, vinutá pružina, olejový tlumič

Přední brzdy: Kotoučová, dvojitá

Zadní brzdy: Kotoučová

Přední pneumatika: 110/80R19M/C 59V, bezdušová

Zadní pneumatika: 150/70R17M/C 69V, bezdušová

Homologace: Euro 5

Řidičský průkaz: A

 

Další výbava:

ABS, režimy ABS, Euro5, Imobilizer systém, Easy start, SCAS, Low RPM Assist, SCEM, Ride by Wire, SDMS, TCS protiprokluzový systém, systém kontroly trakce, tempomat, LDCS, asistent sjíždění svahů, asistent rozjezdu do kopce

 

Režimy ABS

Tento systém umožňuje jezdci výběr jednoho ze dvou režimů stupně zásahu ABS. V režimu 1 systém zasahuje minimálně. V režimu 2 je zásah větší než v režimu 1.

 

Suzuki Clutch Assist System

Suzuki Clutch Assist System (SCAS) - spojka s antihopingovým účinkem. Při podřazování omezuje  systém SCAS brzdný účinek motoru a pomáhá tak k výrazně lepší kontrole motocyklu při brzdění a odřazování dolů. Vačky uvnitř spojkového mechanismu tlačí při zpomalování proti přítlačnému talíři, tím snižují přítlak spojkových lamel a umožňují kontrolovaný prokluz spojky.

 

Motion Track Brake System

Pokročilý systém kontroly trakce Suzuki - Motion Track TCS, umožňuje jezdci zvolit různé stupně zásahu systému v závislosti na jízdních podmínkách na silnici nebo závodním okruhu a rovněž podle jeho osobních preferencí a zkušeností. Systém Motion Track TCS průběžně monitoruje otáčky předního a zadního kola, polohu škrtící klapky, polohu klikové hřídele, zařazený převodový stupeň a pohyb motocyklu. Na základě těchto informací sníží okamžitě výkon motoru, pokud je zjištěna nebo předpokládána ztráta akce. Výkon motoru je ovládaný změnou časování zapalování a změnou polohy škrtící klapky.

Tempomat

Tempomat udržuje nastavenou rychlost bez toho, aby jí jezdec musel regulovat pomocí plynové rukojeti. Tato funkce pomáhá snížit únavu jezdce při dlouhých cestách.

 

Řízení brzdného účinku v závislosti na zatížení

Tento systém podporuje optimální brzdění v závislosti na zatížení. Systém neustále zaznamenává změny ve zpomalení při brzdění prostřednictvím hydraulického tlaku tak, jak se zvyšuje nebo snižuje zatížení při jízdě se zátěží nebo se spolujezdcem.

 

Asistent sjíždění svahů

Tento systém neustále sleduje polohu motocyklu při jízdě ze svahu. V případě, že jezdec při jízdě z kopce použije páčku nebo pedál brzdy, elektronická řídící jednotka reguluje tlak v brzdovém systému tak, aby se předešlo nadzvednutí zadního kola.

 

Asistent rozjezdu do kopce

Při zastavení ve stoupajícím svahu a zabrzdění tento systém automaticky ovládá zadní brzdu po dobu 30 sekund, aby zabránil popojetí motocyklu vzad i když uvolní páčku/pedál brzdy. To jezdci umožní soustředit se na hladký rozjezd.

 

Výkonný motor V-twin

Čtyřtaktní motor Suzuki V-twin DOHC s objemem 1037 cm3 a úhlem rozevření válců 90 stupňů vyniká silným lineárním točivým momentem ve středním rozsahu otáček a unikátní charakteristikou v průběhu otáček, která maximalizuje výkon  při vysokých otáčkách. Jeho charakteristický hukot a zvuk výfuku je také unikátní, ale téměř nepopsatelný. Jeho uspořádání do V umožňuje také štíhlejší konstrukci podvozku s nižším těžištěm, což přispívá ke hbitějšímu řízení a lepší ovladatelnosti.

 

Barevný informační sdružený přístroj

Motocykl V-Strom 1050/DE používá nový, na zakázku vyrobený 5palcový barevný multifunkční přístrojový panel TFT LCD s dobře čitelnými informačními displeji. Vysoce kvalitní displeje vás plně informují o všech systémech a nastaveních motocyklu a poskytují důležité informace o provozním stavu v reálném čase. Otáčkoměr plní dvojí funkci - programovatelný indikátor otáček, který bliká, když motor dosáhne nastavených otáček, a LCD displej přidává funkci, která umožňuje zobrazovat velké vyskakovací výstrahy a varování. Ruční nebo automatické nastavení přepínání denního (bílého) a nočního (černého) režimu zobrazení vám umožní maximalizovat viditelnost v jakoukoli hodinu a v jakékoliv jízdní situaci. 

 

Port USB A/12V

Port USB zabudovaný v levé části multifunkčního přístrojového panelu umožňuje dobíjet váš chytrý telefon. Pod sedlem se nachází také 12V stejnosměrná zásuvka, kterou lze použít k nabíjení nebo napájení různých zařízení.

 

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

×

Splátková kalkulačka ESSOX