Suzuki GSX-8S
Nekonečný potenciál. Neomezená zábava.
Funkční krása se snoubí s futuristickým stylem a výkonným potenciálem optimalizovaného nového uspořádání motoru a podvozku. Je ovladatelný, agilní a připravený k jízdě, poskytuje výkon, přesné řízení a pohodlí. Je od základu zkonstruován tak, aby zazářil jako svěží ztělesnění pouličního bojovníka.
| Kategorie: | Suzuki |
|---|---|
| Záruka: | 2 roky |
TECHNICKÉ PARAMETRY:
Objem motoru: 776 cm3
Objem nádrže: 14 l
Výkon: 83 Ps
Max. kroutící moment: 78 Nm/ 6 800 min-1
Pohotovostní hmotnost: 202 kg
Výška sedla: 810 mm
Typ motoru: 4-dobý, kapalinou chlazený řadový dvouválec, DOHC
Spotřeba paliva: 4,2 l/100 km
Emise CO2: 99 g/km
Vrtání x zdvih: 84 mm x 70 mm
Převodovka: 6 rychlostí/řetěz
Výkon motoru: 83 HP (61kW) / 8 500 min-1
Celková délka: 2 115 mm
Celková šířka: 775 mm
Celková výška: 145 mm
Přední pérování: Teleskopická vidlice upside-down, vinutá pružina, olejový tlumič
Zadní pérování: Kyvná vidlice s centrální jednotkou, vinutá pružina, olejový tlumič
Přední brzdy: Kotoučová, dvojitá
Zadní brzdy: Kotoučová
Přední pneumatika: 120/70ZR17M/C (58W), bezdušová
Zadní pneumatika: 180/55ZR17M/C (73W) tubeless
Homologace: Euro 5
Řidičský průkaz: A, A2
Další výbava:
ABS, Easy start, TCS protiprokluzový systém, Low RPM Assist, Euro5, Bi-Directional Quick Shift System, Ride by Wire, SDMS
Protiblokovací brzdový systém
Elektronicky řízený protiblokovací brzdový systém (ABS) zajišťuje stabilní brzdný účinek za různých jízdních podmínek a různého stavu povrchu vozovky. Při brzdění pomáhá tento systém zabránit zablokování kola při při náhlé změně povrchu nebo při použití nadměrné brzdné síly. Protiblokovací systém monitoruje 50 krát za otáčku rychlost otáčení kola a upravuje brzdnou sílu podle aktuální úrovně trakce.
Traction Control System
Protiprokluzový systém Suzuki nepřetržitě monitoruje otáčky předního a zadního kola, polohu klikového hřídele a právě zařazený převodový stupeň, okamžitě sníží výkon motoru, jakmile je detekováno protáčení zadního kola. Výkon motoru je řízen změnou časování a množstvím nasávaného vzduchu s cílem zajistit absolutně plynulou kontrolu trakce.
Low Min-1 Assist
Systém Low Min-1 Assist využívá mechanismu ISC (Idle Speed Control) s cílem mírně zvýšit otáčky motoru při rozjezdu a při pomalé jízdě. Tato nová funkce umožňuje plynulejší provoz při rozjíždění a při jízdě v nízkých rychlostech, tzn., že je snazší se rozjet a ovládat chod motoru v městském provozu, tedy režimu častého zastavování a opětovného rozjíždění.
Bi-Directional Quick Shift System
Systém na nezbytnou dobu (mezi 50 a 75 milisekundami, v závislosti na nastavení citlivosti) přeruší dodávku výkonu, aby se snížilo zatížení bočních zubů ozubených kol převodovky a umožní tak hladké řazení na vyšší rychlostní stupně a téměř nepřerušenou akcelerací. Pro hladší a rychlejší řazení na nižší rychlostní stupně bez nutnosti používat "meziplyn" nebo spojku, otevře systém automaticky škrtící klapky tak, aby se zvýšily otáčky motoru a dosáhly hodnoty potřebné pro vyrovnání s následujícím nižším rychlostním stupněm.
Ride By Wire
Pohyb škrtících klapek systému sání motoru je řízen prostřednictvím pokročilého elektronického managmentu motoru.
Suzuki Drive Mode Selector
Suzuki Drive Mode Selektor (S-DMS) umožňuje jezdci vybrat si jednu ze tří přednastavených vstřikovacích a zapalovacích map. Tím lze upravit charakteristiku motoru tak, aby vyhovovala vašim preferencím a jízdním podmínkám, např. pro různé závodní okruhy, pro úzké a klikaté silnice nebo na mokrém povrchu. Mezi jednotlivými režimy lze přepínat pomocí přepínače na řídítkách, zvolený režim se zobrazuje vpravo na displeji.
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
