RM-Z450 - žlutá
Vítězná vyváženost.
Úspěch na závodní trati vyžaduje rychlý start a spoustu výkonu po celý závod. Úspěšný závodní stroj, to je ale víc než jen silný motor, vynikající podvozek a špičkové odpružení. Chce to také dokonale vyvážené vlastnosti. Chce to Suzuki RM-R450 a její vítěznou vyváženost.
Kategorie: | Suzuki |
---|
TECHNICKÉ PARAMETRY:
Objem motoru: 449 cm3
Objem nádrže: 6,3 l
Výkon: 58 Ps
Max. kroutící moment: 50 Nm/7 500 min-1
Pohotovostní hmotnost: 112 kg
Výška sedla: 960 mm
Typ motoru: Čtyřdobý, kapalinou chlazený jednoválec, DOHC
Vrtání x zdvih: 96 mm x 62,1 mm
Převodovka: 5 rychlostí/řetěz
Výkon motoru: 58 Ps (43 kW)/9 000 min-1
Celková délka: 2 175 mm
Celková šířka: 835 mm
Celková výška: 1 260 mm
Rozvor: 1 480 mm
Světlá výška: 330 mm
Přední pérování: Teleskopická vidlice upside-down, vinutá pružina, olejový tlumič
Zadní pérování: Kyvná vidlice, s centrální jednotkou, vinutá pružina, olejový tlumič
Přední brzdy: Kotoučová
Zadní brzdy: Kotoučová
Přední pneumatika: 80/100-21 51M, tube type
Zadní Pneumatika: 110/90-19 62M, tube type
Další výbava:
SCEM, S-HAC
Hliníková řídítka Renthal Fatbar
Standartně dodává hliníková řídítka Renthal Fatbar nabízejí vyšší pevnost a menší vibrace než hliníková řídítka se standartními rozměry.
Nejlepší motokrosový podvozek
Je vybaven dvojitým hliníkovým rámem a zadní kyvnou vidlicí, které byly v průběhu let vyvíjeny a zdokonalovány, aby bylo dosaženo perfektní rovnováhy mezi tuhostí a pružností. Není žádným tajemstvím, že Suzuki RM-Z jsou známé jako motokrosové motocykly s nejlepší ovladatelností v zatáčkách.
Přední vidlice Showa SFF-Air Tac
Nejpokročilejší vidlice v motokrosu, vidlice SFF-Air, vycházející přímo z vidlice používané továrními závodními speciály. Skládá se ze 3 vzduchových komor, ve kterých si jezdci mohou snadno změnit tlak pomocí ruční vzduchové pumpy, aby optimalizovali jízdní vlastnosti motocyklu pro dané podmínky, podobně jako se to provádí při nastavení tlaku v pneumatikách. Tříkomorová vidlice používá vnitřní vzduchovou komoru, která zpracovává hlavní reakční sílu odpružení (určuje tuhost odpružení), menší vyrovnávací vzduchovou komoru, která působí proti hlavní reakční síle a vnější vzduchovou komoru, která podporuje hlavní reakční sílu.
Hliníkové ráfky Excel
Hliníkové ráfky Excel jsou vyrobeny speciálně tak, aby dosahovaly odolnosti v náročném závodním režimu, včetně supercrossu, venkovního motokrosu a různých terénních podmínek. Ráfky z hliníkové slitiny jsou navrženy a tvarovány s ohledem na jejich pevnost a vzhled.
Systém S-HAC
Suzuki Holeshot Assist Control (S-HAC) je volitelný systém pro nastavení režimu startu odvozený přímo z našich továrních závodních motocyklů. S-HAC byl poprvé představen na RM-Z450 z roku 2015 a nyní je k dispozici vylepšená verze pro modely RM-Z250 a RM -Z450 modelového roku 2021. K dispozici jsou tři režimy, z kterých si jezdci mohou vybrat s ohledem na úroveň svých schopností a dané podmínky na startu.
Motor osvědčený v šampionátech
Aby motokrosový motocykl mohl vítězit, musí být jeho motor odolný, efektivní a výkonný. K dosažení vítězství v závodech je nutné, aby tímto motorem byly spojené zkušenosti a know-how, které získáte pouze od značky Suzuki. Čtyřdobý kapalinou chlazený motor DOHC se 4 ventily a vstřikováním paliva o objemu 449 cm3 nabízí perfektní kombinaci širokého rozsahu točivého momentu a výkonu, což je ideální pro dnešní závodníky.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.