Neohodnoceno

RM-Z450 - žlutá

Vítězná vyváženost.

Úspěch na závodní trati vyžaduje rychlý start a spoustu výkonu po celý závod. Úspěšný závodní stroj, to je ale víc než jen silný motor, vynikající podvozek a špičkové odpružení. Chce to také dokonale vyvážené vlastnosti. Chce to Suzuki RM-R450 a její vítěznou vyváženost.

Skladem
Kód: YU4
Značka: Suzuki
194 900 Kč
Kategorie: Suzuki
RM-Z450 - žlutá
Novinka

TECHNICKÉ PARAMETRY:

 

Objem motoru: 449 cm3

Objem nádrže: 6,3 l

Výkon: 58 Ps

Max. kroutící moment: 50 Nm/7 500 min-1

Pohotovostní hmotnost: 112 kg

Výška sedla: 960 mm

Typ motoru: Čtyřdobý, kapalinou chlazený jednoválec, DOHC

Vrtání x zdvih: 96 mm x 62,1 mm

Převodovka: 5 rychlostí/řetěz

Výkon motoru: 58 Ps (43 kW)/9 000 min-1

Celková délka: 2 175 mm

Celková šířka: 835 mm

Celková výška: 1 260 mm

Rozvor: 1 480 mm

Světlá výška: 330 mm

Přední pérování: Teleskopická vidlice upside-down, vinutá pružina, olejový tlumič

Zadní pérování: Kyvná vidlice, s centrální jednotkou, vinutá pružina, olejový tlumič

Přední brzdy: Kotoučová

Zadní brzdy: Kotoučová

Přední pneumatika: 80/100-21 51M, tube type

Zadní Pneumatika: 110/90-19 62M, tube type

 

Další výbava:

SCEM, S-HAC

 

Hliníková řídítka  Renthal Fatbar

Standartně dodává hliníková řídítka Renthal Fatbar nabízejí vyšší pevnost a menší vibrace než hliníková řídítka se standartními rozměry.

 

Nejlepší motokrosový podvozek

Je vybaven dvojitým hliníkovým rámem a zadní kyvnou vidlicí, které byly v průběhu let vyvíjeny a zdokonalovány, aby bylo dosaženo perfektní rovnováhy mezi tuhostí a pružností. Není žádným tajemstvím, že Suzuki RM-Z jsou známé jako motokrosové motocykly s nejlepší ovladatelností v zatáčkách.

 

Přední vidlice Showa SFF-Air Tac

Nejpokročilejší vidlice v motokrosu, vidlice SFF-Air, vycházející přímo z vidlice používané továrními závodními speciály. Skládá se ze 3 vzduchových komor, ve kterých si jezdci mohou snadno změnit tlak pomocí ruční vzduchové pumpy, aby optimalizovali jízdní vlastnosti motocyklu pro dané podmínky, podobně jako se to provádí při nastavení tlaku v pneumatikách. Tříkomorová vidlice používá vnitřní vzduchovou komoru, která zpracovává hlavní reakční sílu odpružení (určuje tuhost odpružení), menší vyrovnávací vzduchovou komoru, která působí proti hlavní reakční síle a vnější vzduchovou komoru, která podporuje hlavní reakční sílu.

 

Hliníkové ráfky Excel

 Hliníkové ráfky Excel jsou vyrobeny speciálně tak, aby dosahovaly odolnosti v náročném závodním režimu, včetně supercrossu, venkovního motokrosu a různých terénních podmínek. Ráfky z hliníkové slitiny jsou navrženy a tvarovány s ohledem na jejich pevnost a vzhled.

 

Systém S-HAC

Suzuki Holeshot Assist Control (S-HAC) je volitelný systém pro nastavení režimu startu odvozený přímo z našich továrních závodních motocyklů. S-HAC byl poprvé představen na RM-Z450 z roku 2015 a nyní je k dispozici vylepšená verze pro modely RM-Z250 a RM -Z450 modelového roku 2021. K dispozici jsou tři režimy, z kterých si jezdci mohou vybrat s ohledem na úroveň svých schopností a dané podmínky na startu.

 

Motor osvědčený v šampionátech

Aby motokrosový motocykl mohl vítězit, musí být jeho motor odolný, efektivní a výkonný. K dosažení vítězství v závodech je nutné, aby tímto motorem byly spojené zkušenosti a know-how, které získáte pouze od značky Suzuki. Čtyřdobý kapalinou chlazený motor DOHC se 4 ventily a vstřikováním paliva o objemu 449 cm3 nabízí perfektní kombinaci širokého rozsahu točivého momentu a výkonu, což je ideální pro dnešní závodníky.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

×

Splátková kalkulačka ESSOX