RM-Z250 žlutá - výroba 2026
Stvořená pro vítězství.
V motokrosové třídě 250 se neodpouští jakákoliv slabost. To je důvodem, proč jsme zcela přepracovali RM-Z250 a dosáhli tak potřebného vyvážení schopností "Jet, zatáčet a brzdit", nezbytných pro vítězství v tomto vysoce konkurenčním prostředí. Intenzivní práce našich inženýrů udělala z RM-Z250 znovu lídra ve své třídě díky špičkové elektronice a úpravám motoru, které zvýšily jeho výkon v celém průběhu otáček. Další úpravy jako je lehčí rám a kyvná vidlice, vylepšené odpružení pro lepší ovladatelnost, zcela nový vzhled a dlouhý seznam dalších zlepšení z ní dělají nejlepší motokrosový motocykl ve své třídě.
Kategorie: | Suzuki |
---|
TECHNICKÉ PARAMETRY:
Objem motoru: 249 cm3
Objem nádrže: 6,3 l
Výkon: 42 Ps
Max. kroutící moment: 29 Nm/ 9 000 min-1
Pohotovostní hmotnost: 106 kg
Výška sedla: 955 mm
Typ motoru: Čtyřdobý, kapalinou chlazený jednoválec, DOHC
Vrtání x zdvih: 77 mm x 53,6 mm
Převodovka: 5 rychlostí /řetěz
Výkon motoru: 42 Ps (31 kW)/12 500 min-1
Celková délka: 2 185 mm
Celková šířka: 835 mm
Celková výška: 1 255 mm
Rozvor: 1 485 mm
Světlá výška: 330 mm
Přední pérování: Teleskopická vidlice upside-down, vinutá pružina, olejový tlumič
Zadní pérování: Kyvná vidlice s centrální jednotkou, vinutá pružina, olejový tlumič
Přední brzdy: Kotoučová
Zadní brzdy: Kotoučová
Přední pneumatika: 80/100-21 51M, tube type
Zadní pneumatika: 110/90-19 57M, tube type
Další výbava:
SCEM, S-HAC
Třístupňová kontrola trakce
Systém S-HAC monitoruje polohu škrtící klapky a zařazenou rychlost, aby změnou časování zapalování zajistil maximální akceleraci během tří kritických fází při startu v motokrosu: vlastního okamžiku startu, přejezdu přes startovací žebřík a následné akceleraci. K dispozici jsou tři nastavení. Režim A je určený pro tvrdé povrchy, kde je nejdůležitější kontrola prokluzu, režim B je pro normální podmínky s dobrou trakcí a další režim je "vypnuto".
Nová kliková hřídel a magneto
Snížená setrvačnost klikového hřídele a zvýšená setrvačnost magneta přispívá ke snížení brzdných ztrát motoru.
Přední vidlice KYB PSF2
Nová konstrukce přední vidlice KYB PSF2 využívá vzduchové komory namísto ocelových pružin pro nízkou hmotnost, snadnou nastavitelnost, lepší výkon tlumiče a plynulý chod. Jezdci mohou nastavit obě vzduchové vidlice jedním vyvážením nastavení tlaku vzduchu pomocí ruční pumpy. Komprese tlumení je nastavitelná, síla tlumení odskoku je nastavitelná jak pro vysokou, tak pro nízkou rychlost.
Nová zadní pružící a tlumící jednotka KYB
Nově konstruovaný zadní tlumič KYB je spojen s kyvnou vidlicí prostřednictvím přepracovaného přepákování. Dusíkem naplněný tlumič je vybaven novým integrovaným systémem nastavení, který je umístěný v horní části jednotky. Usnadňuje tak nastavení tlumení odskoku a tlumení komprese při vysoké a nízké rychlosti ...
Předpětí pružiny lze přesně vyladit pomocí závitové objímky na hlavním tělese tlumiče.
Špičková elektronika
Jakkoli vysoký výkon nebude k ničemu, pokud jej nebudete moci přenést na dráhu. Inovativní elektronika Suzuki dokonale spolupracuje s jezdcem a zabezpečuje maximální zrychlení v prašných nebo jakýchkoli jiných podmínkách na trati. U modelu RM-Z450 byl v roce 2018 byl poprvé použit systém řízení trakce třetí generace se zásadně zlepšeným S-HAC (Suzuki Holeshot Assist Control) a výkonnějším ECM (řídící jednotka motoru). Od roku 20219 se model Suzuki RM-Z250 posouvá o další krok kupředu se systémem čtvrté generace s aktualizovaným softwarem ECU.
Zlepšený výkon motoru
Motor byl zdokonalen, takže se zvýšil výkon a točivý moment ve středním rozsahu otáček, přičemž hodnota maximálního výkonu zůstala zachována. Průběh výkonu je plynulejší a lineárnější pro snazší ovládání. Od modelu 2018 bylo přepracováno více než 80 dílů motoru, které jsou zvýrazněny žlutě.
Nové sací ventily
Byly přepracovány sací ventily, aby se zvýšil kompresní poměr a zvýšila účinnost sání. Kompresní poměr se zvýšil z 13,50:1 na 13,75:1.
Nové vačkové hřídele
Nové vačkové hřídele sání a výfuku zabezpečují širší rozsah výkonu motoru. Dekompresní systém byl přepracován pro zlepšení funkce a ještě snazší startování motoru.
Nový píst
Nový píst je povrchově upraven pro vyšší odolnost. Pístní čep je nyní potažen vrstvou DLC (Diamond Like Carbon), která zaručuje menší tření a delší životnost. Nový pístní kroužek ve tvaru písmene L zvyšuje těsnost a snižuje průnik plynů do klikové skříně. Všechny tyto změny přispívají ke zvýšení životnosti a širšímu rozsahu výkonu.
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.