1 hodnocení

Suzuki GSX 1300 R Hayabusa

Zažijte adrenalinovou jízdu na legendárním motocyklu Hayabusa v nové a dokonalejší podobě. Překvapí vás svým neskutečným výkonem, brilantní ovladatelností a špičkovým vzhledem. Přečtěte si podrobnou specifikaci a proč by tato silniční sportovní motorka rozhodně neměla chybět ve vaší garáži.

 

Varianta
Na dotaz Na dotaz Na dotaz Zvolte variantu
Kód: 100/CER2 100/CER 100/BIL Zvolte variantu
Značka: Suzuki
439 000 Kč
Kategorie: Suzuki
Záruka: 2 roky

Technické parametry

Objem motoru: 1340 cm3

Objem nádrže: 20 l

Výkon: 190 Hp

Max. kroutící moment: 150 Nm

Pohotovostní hmotnost: 264 kg

Výška sedla: 800 mm

Typ motoru: Čtyřdobý kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC

Spotřeba paliva*: 6,7 L / 100 km

Emise CO2*: 157 g / km

Vrtání x Zdvih: 81 mm x 65 mm

Převodovka: 6 rychlostí, stálý záběr

Výkon motoru: 140kW (190PS) / 9 700 rpm

Max. kroutící moment: 150 Nm / 7 000 rpm

Celková délka: 2 180 mm

Celková šířka: 735 mm

Celková výška: 1 165 mm

Rozvor: 1 480 mm

Světlá výška: 125 mm

Přední Pérování: Vidlice typu upside down, vinutá pružina, olejový tlumič

Zadní Pérování: Kyvná vidlice, vinutá pružina, olejový tlumič

Přední Brzdy: Brembo Stylema®, 4 pístky, dvojitý kotouč, ABS

Zadní Brzdy: Nissin, 1 pístek, jednoduchý kotouč, ABS

Přední Pneumatika: 120/70ZR17M/C (58 W), bezdušová

Zadní Pneumatika: 190/50ZR17M/C (73 W), bezdušová

 

Tento našlapaný stroj vám umožňuje širokou škálu nastavení tak, aby se vám motocykl svými jízdními vlastnostmi perfektně přizpůsobil, a to jak začínajícím jezdcům, tak i profíkům. Vše si zkrátka nastavíte přesně tak, jak potřebujete, aby pro vás každá jízda byla zážitkem.

 

3 stupně výkonnostních režimů

Suzuki Hayabusa vám nabízí rovnou 3 stupně výkonnostních režimů. Každý stupeň reguluje výkon motoru tak, aby odpovídal aktuálním jízdním podmínkám a stavu vozovky. S režimem číslo 1 získáte nejostřejší odezvu na otočení plynové rukojeti a maximální možný výkon. Což je ideální pro opravdu zkušené jezdce, kteří chtějí zažít sportovní jízdu se vším všudy. Oproti tomu režim 2 reaguje na otočení plynové rukojeti jemněji a zvyšování výkonu je tedy pozvolný. Skvělý režim pro každodenní ježdění. Režim 3 s nejjemnějším nastavením odezvy na otočení plynové rukojeti, pozvolným zvyšováním výkonu a s omezeným výkonem se hodí spíše na mokré nebo kluzké vozovce.

 

Systém omezující nadzvednutí předního kola

Tento unikátní systém maximalizuje zrychlení a zároveň zabraňuje nadzvednutí předního kola od vozovky. To ale neznamená, že kolo od země nikdy nezvednete. Když systém zapnete, tak vám nabídne 10 různých režimů. Režim 1 vám poskytne minimální kontrolu. Naopak v režimu 10 je prakticky nemožné odlepit kolo od země, a to i při plném výkonu a spolujezdcem za zády.

 

Systém kontroly trakce

Neustále monitoruje data o náklonu motocyklu z jednotky IMU. Díky tomu může zamezit prokluzu v zatáčkách i na rovné silnici. Proto vám poskytne vždy vyšší stabilitu. Zároveň vám poskytne lepší kontrolu při nejrůznějších jízdních podmínkách, jako je stres nebo únava. Opět máte na výběr z 10 režimů. Kontrolu trakce můžete také zcela vypnout. Režim 1 znamená minimální a režim 10 maximální kontrolu trakce. 

 

Obousměrný systém rychlořazení

Řaďte bez pomocí spojky nebo plynové rukojeti pomocí rychlého a jednoduchého řazení nahoru a dolů, a to rovnou ve dvou režimech. Ten první reaguje rychleji a připomíná odezvu závodního řízení. Naopak druhý režim není tak ostrý. Pro zajištění plynulého řazení jednotka ECM při akceleraci nebo jízdě stálou rychlostí změní časování zapalování a při deceleraci otevře škrtící klapku.

Navíc výkon nové antihopingové spojky s asistencí přítlaku zajišťuje ještě hladší řazení

 

Systém omezující brzdění motoru

Díky tomuto systému se potlačila možnost prokluzu nebo poskakování zadního kola, takže přispívá k plynulejšímu zpomalení a lepší ovladatelnosti motocyklu. Vyberte si ze 3 režimů, které vám pomohou brzdění motorem regulovat podle aktuálních jízdních podmínek a vašeho citu, nebo jej můžete vypnout.

 

Legendární výkon a spolehlivost

I když je motor již vyhlášený svou odolností a životností, následující vylepšení si kladou za cíl posunout vše ještě na vyšší úroveň. Nové písty a ojnice snižují hmotnost pohyblivých dílů motoru. Upravené vedení oleje v klikové hřídeli zlepšuje mazání motoru. Jehlová ložiska hřídelí převodovky mají větší šířku. Pozornost věnovaná detailům vede až ke změně způsobu utahování šroubu bloku motoru, a dokonce se týká i závitů otvorů pro šrouby v horní části klikové skříně. To vše napomáhá k ještě lepšímu výkonu a mnohem delší životnosti motoru.

 

Imu

Šesti osá jednotka IMU (Interial Measumerent Unit) značky Bosch sdružuje akcelerometry a gyroskopy do jednoho kompaktního celku, který neustále monitoruje sklon (předozadní směr, náklon (ze strany na stranu) a natočení (kolem svislé osy) motocyklu. Tyto hodnoty jsou porovnávány s dalšími daty a rovněž s údaji ze snímačů otáčení kol tak, aby byla Hayabusa neustále informována o aktuálním stavu a mohla případně zasáhnout prostřednictvím systémů S.I.R.S.

 

Maximalizace přilnavosti, hbitosti a brzdné síly

Hayabusa používá nejnovější brzdové třmeny Brembo Stylema®. Vyznačují se lehčí, kompaktnější a pečlivě navrženou konstrukcí určenou pro použití ve vysoce výkonných motocyklech. U těchto brzdových třmenů je zvýšený průtok vzduchu kolem brzdových destiček pro jejich rychlejší ochlazování a okamžitou reakcí. Třmeny jsou spárovány s předními brzdovými kotouči, jejichž průměr byl zvětšen z 310 mm na 320 mm a které jsou opatřeny nově strukturovanými otvory pro další optimalizaci účinnosti chlazení.

 

Optimalizované odpružení

Up-side down vidlice KYB poskytuje zdvih předního kola 120 mm. Pracovní plocha vnitřních trubek je opatřená vrstvou diamond-like carbon (DLC) za účelem snížení tření a zlepšení reakce na malé nerovnosti povrchu vozovky. Předpětí pružiny, tlumení při kompresi a odskok jsou plně nastavitelné. Vnitřní konstrukce byla vylepšena, aby byly lépe absorbovány nerovnosti vozovky a zajištěna ještě hladší a stabilnější jízda s optimální přilnavostí. Byla zlepšena rovněž vnitřní konstrukce plně nastavitelné zadní pružící a tlumící jednotky pro dosažení maximálního komfortu a stability při přímé jízdě. Navíc bylo nastavení předního a zadního odpružení optimalizováno tak, aby se dosáhlo stabilní jízdy s neutrálním chováním při všech rychlostech.

 

Asistent sjíždění svahu

Systém monitoruje polohu a náklon motocyklu, aby pomohl zabránit nadzvednutí zadního kola. S pomocí ABS reguluje při sjíždění svahu a použití brzd tlak v brzdovém systému.

 

Tempomat

Tempomat snižuje únavu na dlouhých cestách tím, že udržuje nastavenou rychlost bez nutnosti manipulace s plynovou rukojetí. Rychlost lze snadno zvýšit nebo snížit pomocí spínače na levé rukojeti řídítek v rozsahu od 31 km/h do 200 km/h při 2 000 až 7 000 ot/min a jízdě na druhý nebo vyšší rychlostní stupeň.

Praktická funkce obnovení nastavené rychlosti znovu aktivuje systém a po přibrzdění zrychlí na poslední nastavenou rychlost.

 

Zaujala vás Suzuki GSX 1300 R Hayabusa? Neváhejte si ji objednat nebo nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme zodpovědět veškeré vaše dotazy a pomoci vám s výběrem, abyste byli maximálně spokojeni.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení