7 hodnocení

Suzuki GSX 1300 R Hayabusa

Zažijte adrenalinovou jízdu na legendárním motocyklu Hayabusa v nové a dokonalejší podobě. Překvapí vás svým neskutečným výkonem, brilantní ovladatelností a špičkovým vzhledem. Přečtěte si podrobnou specifikaci a proč by tato silniční sportovní motorka rozhodně neměla chybět ve vaší garáži.

 

Varianta
Na dotaz Na dotaz Na dotaz Zvolte variantu
Kód: 100/CER2 100/CER 100/BIL Zvolte variantu
Značka: Suzuki
419 000 Kč
Kategorie: Suzuki
Záruka: 2 roky

Technické parametry

Objem motoru: 1340 cm3

Objem nádrže: 20 l

Výkon: 190 Hp

Max. kroutící moment: 150 Nm

Pohotovostní hmotnost: 264 kg

Výška sedla: 800 mm

Typ motoru: Čtyřdobý kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC

Spotřeba paliva*: 6,7 L / 100 km

Emise CO2*: 157 g / km

Vrtání x Zdvih: 81 mm x 65 mm

Převodovka: 6 rychlostí, stálý záběr

Výkon motoru: 140kW (190PS) / 9 700 rpm

Max. kroutící moment: 150 Nm / 7 000 rpm

Celková délka: 2 180 mm

Celková šířka: 735 mm

Celková výška: 1 165 mm

Rozvor: 1 480 mm

Světlá výška: 125 mm

Přední Pérování: Vidlice typu upside down, vinutá pružina, olejový tlumič

Zadní Pérování: Kyvná vidlice, vinutá pružina, olejový tlumič

Přední Brzdy: Brembo Stylema®, 4 pístky, dvojitý kotouč, ABS

Zadní Brzdy: Nissin, 1 pístek, jednoduchý kotouč, ABS

Přední Pneumatika: 120/70ZR17M/C (58 W), bezdušová

Zadní Pneumatika: 190/50ZR17M/C (73 W), bezdušová

 

Tento našlapaný stroj vám umožňuje širokou škálu nastavení tak, aby se vám motocykl svými jízdními vlastnostmi perfektně přizpůsobil, a to jak začínajícím jezdcům, tak i profíkům. Vše si zkrátka nastavíte přesně tak, jak potřebujete, aby pro vás každá jízda byla zážitkem.

 

3 stupně výkonnostních režimů

Suzuki Hayabusa vám nabízí rovnou 3 stupně výkonnostních režimů. Každý stupeň reguluje výkon motoru tak, aby odpovídal aktuálním jízdním podmínkám a stavu vozovky. S režimem číslo 1 získáte nejostřejší odezvu na otočení plynové rukojeti a maximální možný výkon. Což je ideální pro opravdu zkušené jezdce, kteří chtějí zažít sportovní jízdu se vším všudy. Oproti tomu režim 2 reaguje na otočení plynové rukojeti jemněji a zvyšování výkonu je tedy pozvolný. Skvělý režim pro každodenní ježdění. Režim 3 s nejjemnějším nastavením odezvy na otočení plynové rukojeti, pozvolným zvyšováním výkonu a s omezeným výkonem se hodí spíše na mokré nebo kluzké vozovce.

 

Systém omezující nadzvednutí předního kola

Tento unikátní systém maximalizuje zrychlení a zároveň zabraňuje nadzvednutí předního kola od vozovky. To ale neznamená, že kolo od země nikdy nezvednete. Když systém zapnete, tak vám nabídne 10 různých režimů. Režim 1 vám poskytne minimální kontrolu. Naopak v režimu 10 je prakticky nemožné odlepit kolo od země, a to i při plném výkonu a spolujezdcem za zády.

 

Systém kontroly trakce

Neustále monitoruje data o náklonu motocyklu z jednotky IMU. Díky tomu může zamezit prokluzu v zatáčkách i na rovné silnici. Proto vám poskytne vždy vyšší stabilitu. Zároveň vám poskytne lepší kontrolu při nejrůznějších jízdních podmínkách, jako je stres nebo únava. Opět máte na výběr z 10 režimů. Kontrolu trakce můžete také zcela vypnout. Režim 1 znamená minimální a režim 10 maximální kontrolu trakce. 

 

Obousměrný systém rychlořazení

Řaďte bez pomocí spojky nebo plynové rukojeti pomocí rychlého a jednoduchého řazení nahoru a dolů, a to rovnou ve dvou režimech. Ten první reaguje rychleji a připomíná odezvu závodního řízení. Naopak druhý režim není tak ostrý. Pro zajištění plynulého řazení jednotka ECM při akceleraci nebo jízdě stálou rychlostí změní časování zapalování a při deceleraci otevře škrtící klapku.

Navíc výkon nové antihopingové spojky s asistencí přítlaku zajišťuje ještě hladší řazení

 

Systém omezující brzdění motoru

Díky tomuto systému se potlačila možnost prokluzu nebo poskakování zadního kola, takže přispívá k plynulejšímu zpomalení a lepší ovladatelnosti motocyklu. Vyberte si ze 3 režimů, které vám pomohou brzdění motorem regulovat podle aktuálních jízdních podmínek a vašeho citu, nebo jej můžete vypnout.

 

Legendární výkon a spolehlivost

I když je motor již vyhlášený svou odolností a životností, následující vylepšení si kladou za cíl posunout vše ještě na vyšší úroveň. Nové písty a ojnice snižují hmotnost pohyblivých dílů motoru. Upravené vedení oleje v klikové hřídeli zlepšuje mazání motoru. Jehlová ložiska hřídelí převodovky mají větší šířku. Pozornost věnovaná detailům vede až ke změně způsobu utahování šroubu bloku motoru, a dokonce se týká i závitů otvorů pro šrouby v horní části klikové skříně. To vše napomáhá k ještě lepšímu výkonu a mnohem delší životnosti motoru.

 

Imu

Šesti osá jednotka IMU (Interial Measumerent Unit) značky Bosch sdružuje akcelerometry a gyroskopy do jednoho kompaktního celku, který neustále monitoruje sklon (předozadní směr, náklon (ze strany na stranu) a natočení (kolem svislé osy) motocyklu. Tyto hodnoty jsou porovnávány s dalšími daty a rovněž s údaji ze snímačů otáčení kol tak, aby byla Hayabusa neustále informována o aktuálním stavu a mohla případně zasáhnout prostřednictvím systémů S.I.R.S.

 

Maximalizace přilnavosti, hbitosti a brzdné síly

Hayabusa používá nejnovější brzdové třmeny Brembo Stylema®. Vyznačují se lehčí, kompaktnější a pečlivě navrženou konstrukcí určenou pro použití ve vysoce výkonných motocyklech. U těchto brzdových třmenů je zvýšený průtok vzduchu kolem brzdových destiček pro jejich rychlejší ochlazování a okamžitou reakcí. Třmeny jsou spárovány s předními brzdovými kotouči, jejichž průměr byl zvětšen z 310 mm na 320 mm a které jsou opatřeny nově strukturovanými otvory pro další optimalizaci účinnosti chlazení.

 

Optimalizované odpružení

Up-side down vidlice KYB poskytuje zdvih předního kola 120 mm. Pracovní plocha vnitřních trubek je opatřená vrstvou diamond-like carbon (DLC) za účelem snížení tření a zlepšení reakce na malé nerovnosti povrchu vozovky. Předpětí pružiny, tlumení při kompresi a odskok jsou plně nastavitelné. Vnitřní konstrukce byla vylepšena, aby byly lépe absorbovány nerovnosti vozovky a zajištěna ještě hladší a stabilnější jízda s optimální přilnavostí. Byla zlepšena rovněž vnitřní konstrukce plně nastavitelné zadní pružící a tlumící jednotky pro dosažení maximálního komfortu a stability při přímé jízdě. Navíc bylo nastavení předního a zadního odpružení optimalizováno tak, aby se dosáhlo stabilní jízdy s neutrálním chováním při všech rychlostech.

 

Asistent sjíždění svahu

Systém monitoruje polohu a náklon motocyklu, aby pomohl zabránit nadzvednutí zadního kola. S pomocí ABS reguluje při sjíždění svahu a použití brzd tlak v brzdovém systému.

 

Tempomat

Tempomat snižuje únavu na dlouhých cestách tím, že udržuje nastavenou rychlost bez nutnosti manipulace s plynovou rukojetí. Rychlost lze snadno zvýšit nebo snížit pomocí spínače na levé rukojeti řídítek v rozsahu od 31 km/h do 200 km/h při 2 000 až 7 000 ot/min a jízdě na druhý nebo vyšší rychlostní stupeň.

Praktická funkce obnovení nastavené rychlosti znovu aktivuje systém a po přibrzdění zrychlí na poslední nastavenou rychlost.

 

Zaujala vás Suzuki GSX 1300 R Hayabusa? Neváhejte si ji objednat nebo nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme zodpovědět veškeré vaše dotazy a pomoci vám s výběrem, abyste byli maximálně spokojeni.

Zpět do obchodu
×

Splátková kalkulačka ESSOX