DR-Z4S
Připraven na všechno.
Objevujte svět kolem sebe kdekoli a kdykoli chcete. Ať už se pohybujete po městě nebo raději vyrazíte do terénu, s novým DR-Z4S vám nic nebrání, aby jste si užili každou jízdu. Důkladně modernizovaný, aby nabízel ještě větší potenciál na silnici i mimo ni, je připraven skutečně na všechno.
Kategorie: | Suzuki |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
TECHNICKĚ ÚDAJE:
Objem motoru: 398 cm3
Objem nádrže: 8,7 l
Výkon: 38 Ps
Max. kroutící moment: 37 Nm/6500 rpm-1
Pohotovostní hmotnost: 151 Kg
Výška sedla: 920 mm
Typ motoru: Čtyřdobý, kapalinou chlazený jednoválec, DOHC
Spotřeba paliva*: 3,5 l/100 km
Emise CO2*: 82 g/km
Vrtání x zdvih: 90 mm x 62,6 mm
Převodovka: 5 rychlostí/řetěz
Výkon motoru: 38 Hp/800 rpm-1
Celková délka: 2 270 mm
Celková šířka: 885 mm
Celková výška: 1 230 mm
Rozvor: 1 490 mm
Světlá výška: 300 mm
Přední pérování: Teleskopická vidlice upside-down, vinutá pružina, olejový tlumič
Zadní pérování: Kyvná vidlice s centrální jednotkou, vinutá pružina, olejový tlumič
Přední brzdy: Kotoučová
Zadní brzdy: Kotoučová
Přední pneumatika: 80/100-21M/C 51P, tube type
Zadní pneumatika: 120/80-18M/C 62P, tube type
Homologace: Euro 5
*: Výpočet na základě zkušebního cyklu měření emisí Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC)
Další výbava:
ABS, Euro5, SCAS, SDMS, TCS protiprokluzový systém, Ride by Wire
Mistrovský kousek konstruktérů
Proslulý svým výkonem a spolehlivostí, kompaktní kapalinou chlazený motor s rozvodem DOHC o objemu 398 cm3 byl od základu kompletně modernizován. Zvýšil se jeho točivý moment a chuť po otáčkách. Rovnováha mezi výkonem a ovladatelností splňuje nejnovější emise a hlukové předpisy.
Kompletně přepracovaný motor
Nový motor neuvěřitelně rychle reaguje na přidání plynu a přitom je plně v souladu s emisními normami Euro 5+ a požadavky OBD II. To vše je zásluhou zapalování se dvěma svíčkami na válec, které přispívá k mimořádně plynulému průběhu výkonu, nízké spotřebě paliva, nižším emisím, lineární odezvě na přidání plynu, snadnějšímu startování a stabilnějšímu volnoběhu. Díky systému elektronického ovládání plynu Suzuki Ride-by-Wire umožňuje precizní kontrolu a dávkování paliva.
Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S)
Je to soubor pokročilých elektronických asistenčních systémů, které pomáhají optimalizovat výkonnostní charakteristiky podle měnících se jízdních podmínek a vašich preferencí. Díky tomu je motocykl ovladatelnější a předvídatelnější, jízda je méně únavná. Systém S.I.R.S. umožňuje jezdit s větší jistotou na asfaltu i v terénu.
Suzuki Traction Control System (STCS)
Systém omezuje prokluz zadního kola a zlepšuje ovládání motocyklu v proměnlivých podmínkách. Tím snižuje stres a únavu, a zároveň dodává jezdci větší pocit sebejistoty. Můžete si vybrat ze dvou režimů pro jízdu po silnici nebo zvolit offroadový režim G (Gravel). Kontrolu trakce můžete také úplně vypnout. Díky speciálně vyladěnému nastavení pro každý model a každou konfiguraci pneumatik a odpružení poskytuje systém STCS optimální účinnost jak u modelu DR-Z4S, tak DR-Z4SM.
Suzuki Drive Mode Selektor (SDMS)
Lze vybírat ze tří režimů, které mění výkonové charakteristiky motoru tak, aby odpovídaly jízdním podmínkám a vašim preferencím. I když všechny tři režimy nakonec umožní využít maximální výkon motoru, jemná kontrola odezvy točivého momentu na pohyb plynové rukojeti vám umožní jezdit s větší mírou jistoty. Nastavení jednotlivých režimů jsou pečlivě vyladěna a důkladně testována tak, aby poskytovala optimální trakci.
Elektronický systém ovládání plynu Ride-by-Wire
Systém využívá palubní řídící jednotku ECM pro přesné řízení vztahu mezi pohybem plynové rukojeti a výkonovými charakteristikami motoru. Výsledkem je zlepšená ovladatelnost a okamžitá reakce na plyn, zejména při prvním přidání. Nové menší těleso plynové rukojeti zlepšuje ovladatelnost, umožňuje větší flexibilitu jízdní polohy a také je odolnější proti poškození v případě menšího pádu.
Optimalizovaná jízdní pozice
Geometrie podvozku a jízdní pozice jsou navržené s důrazem na dobrou stabilitu a kontrolu. Rukojeti řídítek jsou umístěné o něco výše a blíže k rukám jezdce, zatímco stupačky jsou poněkud více vpředu.
Přední LED světlo
Dálkové a potkávací světla jsou začleněna do jednoho výkonného projektorového LED světlometu, který je velmi kompaktní, lehký a odolný. Obrysová LED světla, integrovaná přímo v blikačích, dotvářejí funkční a zároveň minimalistické schéma osvětlení.
Schránka na nářadí
Uzamykatelná schránka na nářadí a návod k obsluze je pod levým bočním krytem pro pohodlnější přístup.
Velký LCD displej
Nově vyvinutá přístrojová deska je velmi lehká a kompaktní. Výborně čitelný LCD displej poskytuje všechny důležité informace o jízdě v reálném čase, a současně vás informuje o nastavení jednotlivých palubních systémů.
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.