Neohodnoceno

DR-Z4S

Připraven na všechno.

Objevujte svět kolem sebe kdekoli a kdykoli chcete. Ať už se pohybujete po městě nebo raději vyrazíte do terénu, s novým DR-Z4S vám nic nebrání, aby jste si užili každou jízdu. Důkladně modernizovaný, aby nabízel ještě větší potenciál na silnici i mimo ni, je připraven skutečně na všechno.

Varianta
Skladem Skladem Zvolte variantu
Kód: YUD C1C Zvolte variantu
Značka: Suzuki
209 900 Kč
Kategorie: Suzuki
Záruka: 2 roky

TECHNICKĚ ÚDAJE:

 

Objem motoru: 398 cm3

Objem nádrže: 8,7 l

Výkon: 38 Ps

Max. kroutící moment: 37 Nm/6500 rpm-1

Pohotovostní hmotnost: 151 Kg

Výška sedla: 920 mm

Typ motoru: Čtyřdobý, kapalinou chlazený jednoválec, DOHC

Spotřeba paliva*: 3,5 l/100 km

Emise CO2*: 82 g/km

Vrtání x zdvih: 90 mm x 62,6 mm

Převodovka: 5 rychlostí/řetěz

Výkon motoru: 38 Hp/800 rpm-1

Celková délka: 2 270 mm

Celková šířka: 885 mm

Celková výška: 1 230 mm

Rozvor: 1 490 mm

Světlá výška: 300 mm

Přední pérování: Teleskopická vidlice upside-down, vinutá pružina, olejový tlumič

Zadní pérování: Kyvná vidlice s centrální jednotkou, vinutá pružina, olejový tlumič

Přední brzdy: Kotoučová

Zadní brzdy: Kotoučová

Přední pneumatika: 80/100-21M/C 51P, tube type

Zadní pneumatika: 120/80-18M/C 62P, tube type

Homologace: Euro 5

 

*:  Výpočet na základě zkušebního cyklu měření emisí Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC)

 

 Další výbava: 

ABS, Euro5, SCAS, SDMS, TCS protiprokluzový systém, Ride by Wire

 

Mistrovský kousek konstruktérů

Proslulý svým výkonem a spolehlivostí, kompaktní kapalinou chlazený motor s rozvodem DOHC o objemu 398 cm3 byl od základu kompletně modernizován. Zvýšil se jeho točivý moment a chuť po otáčkách. Rovnováha mezi výkonem a ovladatelností splňuje nejnovější emise a hlukové předpisy.

 

Kompletně přepracovaný motor

Nový motor neuvěřitelně rychle reaguje na přidání plynu a přitom je plně v souladu s emisními normami Euro 5+ a požadavky OBD II. To vše je zásluhou zapalování se dvěma svíčkami na válec, které přispívá k mimořádně plynulému průběhu výkonu, nízké spotřebě paliva, nižším emisím, lineární odezvě na přidání plynu, snadnějšímu startování a stabilnějšímu volnoběhu. Díky systému elektronického ovládání plynu Suzuki Ride-by-Wire umožňuje precizní kontrolu a dávkování paliva.

 

Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S)

Je to soubor pokročilých elektronických asistenčních systémů, které pomáhají optimalizovat výkonnostní charakteristiky podle měnících se jízdních podmínek a vašich preferencí. Díky tomu je motocykl ovladatelnější a předvídatelnější, jízda je méně únavná. Systém S.I.R.S. umožňuje jezdit s větší jistotou na asfaltu i v terénu.

 

Suzuki Traction Control System (STCS)

Systém omezuje prokluz zadního kola a zlepšuje ovládání motocyklu v proměnlivých podmínkách. Tím snižuje stres a únavu, a zároveň dodává jezdci větší pocit sebejistoty. Můžete si vybrat ze dvou režimů pro jízdu po silnici nebo zvolit offroadový režim G (Gravel). Kontrolu trakce můžete také úplně vypnout. Díky speciálně vyladěnému nastavení pro každý model a každou konfiguraci pneumatik a odpružení poskytuje systém STCS optimální účinnost jak u modelu DR-Z4S, tak DR-Z4SM.

 

Suzuki Drive Mode Selektor (SDMS)

Lze vybírat ze tří režimů, které mění výkonové charakteristiky motoru tak, aby odpovídaly jízdním podmínkám a vašim preferencím. I když všechny tři režimy nakonec umožní využít maximální výkon motoru, jemná kontrola odezvy točivého momentu na pohyb plynové rukojeti vám umožní jezdit s větší mírou jistoty. Nastavení jednotlivých režimů jsou pečlivě vyladěna a důkladně testována tak, aby poskytovala optimální trakci.

 

Elektronický systém ovládání plynu Ride-by-Wire

Systém využívá palubní řídící jednotku ECM pro přesné řízení vztahu mezi pohybem plynové rukojeti a výkonovými charakteristikami motoru. Výsledkem je zlepšená ovladatelnost a okamžitá reakce na plyn, zejména při prvním přidání. Nové menší těleso plynové rukojeti zlepšuje ovladatelnost, umožňuje větší flexibilitu jízdní polohy a také je odolnější proti poškození v případě menšího pádu.

 

Optimalizovaná jízdní pozice

Geometrie podvozku a jízdní pozice jsou navržené s důrazem na dobrou stabilitu a kontrolu. Rukojeti řídítek jsou umístěné o něco výše a blíže k rukám jezdce, zatímco stupačky jsou poněkud více vpředu.

 

Přední LED světlo

Dálkové a potkávací světla jsou začleněna do jednoho výkonného projektorového LED světlometu, který je velmi kompaktní, lehký a odolný. Obrysová LED světla, integrovaná přímo v blikačích, dotvářejí funkční a zároveň minimalistické schéma osvětlení.

 

Schránka na nářadí

Uzamykatelná schránka na nářadí a návod k obsluze je pod levým bočním krytem pro pohodlnější přístup.

 

Velký LCD displej

Nově vyvinutá přístrojová deska je velmi lehká a kompaktní. Výborně čitelný LCD displej poskytuje všechny důležité informace o jízdě v reálném čase, a současně vás informuje o nastavení jednotlivých palubních systémů.

 

Diskuze

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Povinná pole

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

×

Splátková kalkulačka ESSOX